NLWClan Nederland
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NLWClan Nederland

NLWClan Nederland is een Server voor Call of Duty, Modern Warfare 2. Met dit forum willen wij een klankbord geven voor de spelers op onze server.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 private matches

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Generaal
Generaal



Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 18-12-08

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: private matches    private matches  I_icon_minitimezo sep 26, 2010 4:37 am

we gebruiken bij private matches geen:
G18.
grenade launcher.
bazoeka's.
heardbeat.
er worden ook geen knife classes gebruikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlwclan.actieforum.com
kobika

kobika


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nieuw Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimedo sep 30, 2010 4:57 am

maar als wij op internet zijn er is zeg maar gejoind op team tactical dat is 4 tegen 4.
er zijn er vier van jou team die in 1 team zitten en jij joind later dan kom jij automatisch in de tegenpartij. nou was
ik laatst met loek, jordi en nog 2 anderen dat aan het doen ik kwam bij het andere team en ik moest een shotgun
hebben voor me wapen dus ik tuben zeiden ze tegen mij dat ik dat NIET mocht doen omdat dat laag is. maar mijn
mening is dat als het geen private is dat je je teamgenoten ongeacht welk spel niet mogen zeuren over wat je doet
met je wapens of hoe je het doet
Terug naar boven Ga naar beneden
[NLW]xDJordi
1e Korporaal
1e Korporaal



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-06-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimedo sep 30, 2010 12:06 pm

Jah ik was de gene die erover zat te klagen ik vindt het nogal laag jah als je tegen je clan een tube gebruikt
Terug naar boven Ga naar beneden
kobika

kobika


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nieuw Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimedo sep 30, 2010 1:23 pm

maar opzich en dat is sander gedeeltelijk met mij eens. dat je niet daarover mag klagen omdat het geen private was
Terug naar boven Ga naar beneden
Admin
Generaal
Generaal



Aantal berichten : 60
Registratiedatum : 18-12-08

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimevr okt 01, 2010 9:18 am

er zijn geen regels voor als je online ben maar als jij met ons speeld en de tegen partij tubed dan flip je helemaal dus wat je zelf niet leuk vind moet je ook niet tegen iemand anders gebruiken
Terug naar boven Ga naar beneden
https://nlwclan.actieforum.com
[NLW]xDJordi
1e Korporaal
1e Korporaal



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-06-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimevr okt 01, 2010 10:56 am

Jah Duh Sander is het bijna altijd wel met je eens "-,-

maar siruus ik vindt het laag ik heb nooit gezegt dat het niet mocht maar als jij op je clanleden wilt tube moet je dat doen
. klaar einde discusie
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorvisje
Sergeant-Maj
Sergeant-Maj



Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-02-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nieuw-Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimevr okt 01, 2010 11:27 am

Admin schreef:
er zijn geen regels voor als je online ben maar als jij met ons speeld en de tegen partij
tubed dan flip je helemaal dus wat je zelf niet leuk vind moet je ook niet tegen iemand anders gebruiken

Zit wat in sluit ik me bij aan

kobika schreef:
maar opzich en dat is sander gedeeltelijk met mij eens. dat je niet daarover mag klagen
omdat het geen private was

Leuk dat je mijn mening plaatst voordat ik hem op het forum heb gegeven. Stel dat dit niet zo was, wat dan?

[NLW]xDJordi schreef:
Jah Duh Sander is het bijna altijd wel met je eens "-,-

maar siruus ik vindt het laag ik heb nooit gezegt dat het niet mocht maar als jij op je clanleden wilt tube moet je dat doen
. klaar einde discusie

Jordi dit vind ik onzin, dit komt voor mij over als een Sander en Robin zijn 2 handen op 1 buik en keren zich tegen de andere dingen

Ik ben het wel vaak met hem eens, maar dat is niet omdat wij buren zijn. Zoals jij het zegt komt het wel zo op mij over.
Is net als Mitchel en Justin, broertjes, dan zijn zij het ook meestal met elkaar eens -,-
Terug naar boven Ga naar beneden
[NLW]xDJordi
1e Korporaal
1e Korporaal



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-06-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimevr okt 01, 2010 2:28 pm

1. Lees mijn bericht goed BIJNA ALTIJD...
misschien wel ja 2 handen op 1 beuk maar niet dat je ons tegen ons keert Wink.

2. . Klaar einde discussie... ?.?

3. Justin en Mitchel zijn het ook vaak eens Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Loek
1e Sergeant
1e Sergeant



Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 14-02-10
Woonplaats : Heerhugowaard

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimeza okt 02, 2010 12:47 am

door dit soort discussies die eigenlijk weer nergens op slaat blijven mensen wel op het forum kijken xD
moeten we vaker doen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorvisje
Sergeant-Maj
Sergeant-Maj



Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-02-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nieuw-Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimeza okt 02, 2010 2:09 am

Loek schreef:
door dit soort discussies die eigenlijk weer nergens op slaat blijven mensen wel op het forum kijken xD
moeten we vaker doen Smile

Dus Jordi, watr gaan we nu doen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
[NLW]xDJordi
1e Korporaal
1e Korporaal



Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 22-06-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tiel

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimeza okt 02, 2010 3:33 am

Onze kop houden Very Happy

(stiekem denkende aan een nieuwe discussie Very Happy)
Terug naar boven Ga naar beneden
kobika

kobika


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 15-08-10
Leeftijd : 32
Woonplaats : Nieuw Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimedo okt 07, 2010 12:27 am

maar sander je hebt wel gezegt dat je dat wel eens niet gezegt kan hebben maar je hebt het op je kamer die zaterdag nog gezegt
Terug naar boven Ga naar beneden
Terrorvisje
Sergeant-Maj
Sergeant-Maj



Aantal berichten : 66
Registratiedatum : 14-02-10
Leeftijd : 33
Woonplaats : Nieuw-Buinen

private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitimedo okt 07, 2010 11:00 pm

kobika schreef:
maar sander je hebt wel gezegt dat je dat wel eens niet gezegt kan hebben maar je hebt het op je kamer die zaterdag nog gezegt

Lees mijn posts maar eens goed door...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





private matches  Empty
BerichtOnderwerp: Re: private matches    private matches  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
private matches
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
NLWClan Nederland :: [NLW]Clan :: Onze regels-
Ga naar: